tirsdag den 19. december 2017

Fødselsdagsbogklubber




Kære dig der læser med,


Bloggen har stået stille grundet flyttekaos. Der ligger 2-3 anmeldelser og venter på at blive skrevet, og jeg håber, snart at komme i gang. Men jeg pendler også fra Kbh-Slagelse og skal tidligt op og kommer sent hjemt. Så bær lige over med mig.


MEN MEN MEN!


Efter en kort afstemning på Instagram ser det ud til, der er en okay tilslutning til at lave noget fødselsdagsbogklubber.


Det kommer til at foregå således


- Hver fødselsdagsgruppe består af 3 personer.
- Når en fra gruppen har fødsesldag, modtager denne en bogrelateret gave fra de to andre.
- Gaven skal som minimum indeholde én bog.
- Fødselaren kan give konkrete ønsker, men det er op til gavegiveren hvad der skal gives.
- Gruppen kan individuelt aftale et maximumbekøb på gaver inklusiv forsendelse.
- Gruppen kan individuelt aftale, om gaven skal kunne byttes.


Jeg sammensætter grupperne således, at gruppemedlemmerne ikke har fødselsdag oven i hinanden.


Tilmelding

Send en mail til: julie.morup@gmail.com med følgende info:


- Fødselsdato
- Mailadresse du ønsker bliver brugt i denne forbindelse


Mailen skal være modtaget SENEST 29/12-17 og grupperne vil blive meldt ud inden 1/1-17 så vi kan komme i gang allerede i januar.


Jeg håber, en masse af jer vil være med!

1 kommentar: